Dec 15, 2010

Ankle Boots - My obsession this month!!







Dulu saya pernah suka ankle boots ni.Tapi bila dipikir-pikirkan balik..macam tak logik je beli.Ye laa...tak praktikal untuk pakai kat negara kita yang panas lembap ni.Tapi bila dah start pakai tudung ni,tetiba je meroyan nak jadi experimental.Gatal hidung nak cuba benda baru....Lagipon saya memang suka sangat bergaya merapu dan menghabiskan duit tak tentu hala.Memang tak de keje.Teruk betuii!!Tak percaya tanya Mr Kudud! Sampai pening kepala die nak melayan kerenah saya ni..Ok...cukup membebel

Habis je wedding reception saya nanti,saya ajak hubby saya survey ankle boots.Quite practical jugak,boleh pakai dengan abaya,skinny jeans,legging.Saya nak cuba beli 1 dulu,ermmm...maybe brown colour?1st,survey kat Top shop & Zara dulu...itu pon kalau bukan guna pig skin lining.Ini yang aku malas kalau beli kat butik orang putih ni.Asal laa tak guna kulit lembu macam orang normal yang lain?menyusahkan betul..


Lepas tu baru check kat Nine West ,Aldo And Charles & Keith.Boots saye rase better beli yang mahal sket.Kalau pakai tak selesa pon tak guna jugak.Baik simpan duit dari sekarang!!!Sekarang ni dok sibuk-sibuk bukak blog kawan-kawan pakai hijab yang stylo-stylo ni.Since saya ni baru,baik jangan berlagak bodoh sombong buat kepala pandai sangat.Saya kagum kawan-kawan ni yang pandai mix & match dress,tops and bottoms.Siyes kagum!!!

Lagi satu saye suka (kalau boleh laa) dress up ala-ala boho and vintage..macam sienna miller,mary kate olsens,nicole ritchie..mission saya bulan ni nak menambah gadget-gadget boho style saya.maybe paisley skirt& shirt ke.Itu pon kalau bajet lebih...hehe.ataupon mungkin Mr Kudud kasihan pada saya lalu mensedekahkan duit beberapa ratus untuk dijolikan??



Saya mungkin jugak nak menambah bilangan long necklace saya..especially owl.Saya suka sangat kumpul owl necklace...cute gile kot.Itu pon tertakluk kepada terma dan syarat Mr Kudud.Dia memang spesis tak suka shopping makanya baik niat murniku dirahsiakan.Tapi memandangkan dah tertulis kat blog ni...Berserah je laa (Kompom lepas dia baca ni...bebelan tak henti selama 27 minit menggunakan 1 nafas je)

1 comments:

sue. said...

jom kte beli sesame na,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...