Dec 21, 2010

Final Fitting @ Koleksi Sri Nur Manjung

Weekend lepas merupakan weekend yang sangat meletihkan...banyak gile benda nak wat..sampai tido pon tak berape nak cukup.Sila lihat schedule kitorg yang pack gilor ni :

Sabtu :
1200 - 1400 : Ampang (amik kad kawin )
1400 - 1530 : Taman TAR (anta kad kawin)
1530 - 1830 : Bangsar Village And Devi's Corner
1830 - 1930 : Mid Valley
1930 - 2100 : Kelana Jaya ( anta kad kawin lagi)
2100 - 2230 : Puchong (Balik umah packing baju )
2230 - 2330 : Kota Damansara ( Dinner )
2330 - 0230 : Balik Perak

Ahad :
1630 - 1830 : Manjung (Fitting Baju )
2030 - 0130 : Balik KL balik

Bila wat schedule cmni...baru perasan,gile laa tawaf KL!!..memang betul laa orang cakap.Time nak kenduri kawin je memang bz cam haram..uishhh...seb baik tak kenduri banyak kali..kan ..huhu.Certain orang kalut nak gi SPA laa facial laa manicure laa...tapi daku..huk huk...memang tak de bajet yerr.Preparation untuk body dan muka semua wat sendiri.Diet memang tak langsung,cuma saya minum slimming tea,minum Kinohimitsu Japan Beauty Drink dan makan Leesa Formula Lobata 500.Untuk body dan muka lak..lulur and pakai mask.Pastu minum air masak banyak-banyak.Tu namenye wat BUDGET SPA kat umah .hehe..lagipon menikah dah lame...dah tak berape special sangat dah...hik hik

Time Fitting baju tuh...kitorg gerak pon agak lewat (padahal janji melayu pukul 3!!)Nasib baik kedai abg Mie tuh bukak lagi.Kalau tak memang masalah problem.Sebenarnya kitorg tak tengok lagi pon baju kawin tuh.Cuma tengok dalam gambo je.Tu pon tak clear sangat.Mak yang rekemen kedai tu walaupon mula-mula daku agak skeptikal sikit bila tengok rupa kedai tuh.Ngade kan?Rupa-rupanya kedai tuh ada wat promotion (Baju sanding 1+1,Mekap,Set Bilik Tidur, Pelamin,Baju Nikah) dengan total RM850.Murah giler kot!!owhh patut laa mak sangat berminat.

Biasa laa kalau kedai pengantin letak harga murah sangat,mesti laa terbayang di percelahan jerawat kita bahawasanya baju-baju mereka tuh mesti old fashion kan??Tapi telahan daku salah..Baju-baju dia cantik-cantik belaka dan agak beyond expectation sikit sebab siyes up to date!!Tapi saya mengingatkan anda,jgn hanya pandang luaran kedai sahaja yerr..

Saya ngan Mr Kudud nak kenduri yang sangat sederhana.Sebab tuh tak bajet tinggi-tinggi sangat.Kenduri sanding ni tak de hantaran.Hantaran cuma kitorg bagi time tunang je.Sep kan?hehe...lagipon parents saya jenis x kisah punya.Janji dah nikah..Ayat diorg " Ikut suka kome lerr..Jgn ikut orang sangat.Orang lain banyak duit.."hehehe...kelako kan??

Ok...sekarang cite balik pasal fitting baju tuh.Kitorg merupakan second couple yang pakai baju tuh.Kiranya baju tuh baru jugak laa...hehe.Masuk je kedai,saya ternampak 1 baju kebaya moden kaler gray yang cun gile..ishh...dalam hati dok kate "kalau laa aku dapat pakai baju tuh...uishh..memang mengancam aaa!!" Rupa-rupanya memang itu baju saya...lalalalala~~

Senang sebenarnya bekerja ngan abg Mie ni.Nak kasi idea sendiri pon bole...cakap je nak macam mane.Die akan cuba setelkan ataupon komen kalau mane dia rase tak ok.Lagi satu die lawak gile kot...mase fitting aritu saya ngn abg Mie asyik mengenakan Mr Kudud je sebab baju die besar...hahaha.

Mekap saya nak wat smoky eyes..sebab mata je pon yang nampak kan...yang lain-lain dah kena tutup ngan purdah jarang tuh..selamat sikit..sebab muka saya ni boolat.Kompom kalu tak pakai purdah tuh,time tengok gambar nanti nangis.Sebab kompom badan tak nampak,muka boolat je nampak.Satu problem yang saya risau ni ialah perut dan pinggang saya yang besar.Body saya ni pelik sikit,pinggang besar tapi kaki tirus.Kalu kurus pon macam tuh,kalau naik berat badan lagi teruk laa..huhu.harap-harap ok laa nanti...

1 comments:

nurul asyikin said...

Tolong bgtau sy kdai ni terletak d area mna? Brdekatan dgn apa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...