Dec 15, 2010

Kad Kawin Saye Yang Tak Seberape Ini...


Anda semua dijemput menghadiri majlis perkahwinan saya pada 25/12/2010 yakni Hari Krismas.Bertempat di PT 1742, Fasa 1, RPT Desa Seri Bayu,32600 Bota Perak.Saya dan suami sangat mengalu-alukan kehadiran anda bagi memeriahkan majlis kami (gile skema ayat!!).Map tu memang tak clear sangat,jadi saya mensarankan anda menggunakan google map sebagai panduan.maps.google.com.my Map tu tak akan menunjukkan exactly rumah saya di mana.Sebab tempat saya tuh tak diupdatekan lagi dlm google map..Hulu sangat ke?Sangat tidak adil dunia ini....

Kenduri kawen saye tak de laa besar-besaran..sederhana je...Bajet pon kecik saje..hehe.Yang penting pada saya tetamu saya balik dengan perut yang kenyang..Gendang gendut tali kecapi..kenyang perut suka hati.Itu la tema @ motto kenduri kawen saya.Tambah..jgn tak tambah!!Jgn lupa bawak Santa Clause sekali yer!!!

p/s: Sebarang pertanyaan..bole pm ke facebook saya atau suami yerr.Click saje pada facebook badge yang ada kat blog ni

Sekian..Wassalam

2 comments:

Anonymous said...

pypylamb.blogspot.com is cool, bookmarked!

[url=http://www.buzzfeed.com/bookie/unlock-samsung-blackberry-nokia-lg-motorola-an-39dn]unlock motorola[/url]

dear anies said...

ternampak entry ni...buat sy senyum2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...