Dec 22, 2010

Lagi 2 Hari.....

Kenduri saya tinggal lagi 2 hari..nervous pon ade..risau pon ada..ishh..macam-macam masuk dalam kepala otak ni...Preparation 90% ready..ade a few things saya perlu setelkan bila balik perak malam ni..Yang penting semuanya berjalan dengan lancar..Orang kata seumur hidup sekali je kita diraikan bagai raja sehari..huhu.

Yang paling saya risau sekali macam mana laa rupa saya nanti...dah laa muka boolat cam cheezels..pinggang besar,kaki tirus..ishh...risaunya dalam gambar muka boolat...huwaaaaaaaaa!!!!Tapi tak pa laa..janji sihat dan cukup sifat...(Tapi still risau)

Walaupun banyak rintangan kitorg tempuh sebelum kenduri ni,(saya tak nak sebutkan di sini )tapi saya hepi...Hepi sebab akhirnya saya jumpa jodoh saya dan saya terima dia seadanya..Dia jugak terima saya seadanya.Walaupon banyak benda yang kitorg argue sebelum ni...macam mana pon kitorg still together.4 tahun pon belum tentu cukup untuk kenali teman hidup kita kan...

Mr Kudud....i nak mintak maap tau sebab selalu ngade-ngade ngan u..susahkan u..merengek-rengek mintak donut tengah-tengah malam ngan u....gedik-gedik tgk lelaki hensem...pemalas.....etc..............(panjang sebenarnya list ni)..ehehe

Hopefully apa yang kita rancang kali ini berjalan lancar dengan izin Allah..Amin.........

1 comments:

sue. said...

sm0ge berjalan lancar ye dear....mesti bedebar kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...