Apr 8, 2011

Tua Hensem Macam ni Saya Pon Nak !!

WARNING : ENTRY INI SANGAT MERAPU !!

Saya tak banyak favorite actor.....ada satu je..tapi dia ni dah tua jugak laa.Tua tapi macho tau

Sapa tak kenal kan? Robert Downey Jr.Alaa...yang berlakon jadi Tony Stark dalam Iron Man tu..Hishh..start tengok je cerita tuh terus tangkap cintan kat si tua ni !!..hehe



Mr Kudud dah tau dah perangai saya ni.Saya ingat lagi last year mase tengok Iron Man 2 dengan Mr Kudud dan kawan-kawan lain, muka stok excited gile macam laa Robert Downey tuh boyfriend saya yang berlakon.Dok gelak sorang-sorang pastu muka asyik tersengih-sengih je dalam wayang.Saiko kan?

Tapi dua tiga hari ni..angau tuh datang balik.Haih~~laptop ni ada banyak collection gambar Robert Downey Jr.Dah laa laptop ni Mr Kudud punya.Sesuka hati je kan.Kadang-kadang kesian jugak kt Mr Kudud dapat bini saiko..hari-hari bukak YouTube just in case kalau ada sape-sape upload video terbaru Robert Downey Jr.

Kalau tengok youtube tuh reti tengok diam-diam tak pe laa.Ini boleh siap cerita kat Mr Kudud..Selalu ayat dia macam ni," Hensemnya abang Robert ni.." tak pon " Lawak laa Robert Downey ni" padahal tak lawak mana pon...dan Selalunya Mr Kudud buat tak layan je.Kalau dia tak layan..mula laa hangin kan..

Pergaduhan Laki bini ( Saya Vs Mr Kudud )

Saya : "You dengar tak i cerita ape ni??You ni kalau i cerita..selalu buat tak layan..tak supportive langsung!"

Mr Kudud (dengan muka yang sangat toya) : " Yerr...i dengar.. dah berape jam dah you membebel.Ye laa...dah you puji jantan lain..memang laa i tak layan.Dah laa cerita pasal orang tua.Dah kerepot pon.I tak minat nak dengar ok"


Arghhhh...tensionyerrrr.......!!



Cukup pasal tuh....

Abang Robert saya ni (Abang konon..)sangat cacat otak..dan kelako sangat.Ada anak sorang..hensem jugak macam bapak dia...aduhaiii..macam mana ni...




Dia ada wife nama Susan..tapi saya tak kan upload picture diorang dalam entry ni.Sebab...ada kesan jeles di situ yer...haha...aku memang dengki!!
.
Bila saya boring..saya selalu layan video ni..kelakar gila...3 orang tua yang menari ala-ala 70's (Jack Black,Ben Stiller,Robert Downey Jr).Diorang menari untuk American Idol tahun bila tak pasti lak...Mari laa layan...




Cukup laa perepekan saya untuk hari ni...Nanti sambung lain kali yerr

NOTA UTK MR KUDUD : Kalau you baca entry ni. (i know you mesti baca kan..haha).Since i tak dapat lagi Besday Present kan...i nak satu macam ni boleh ka?? hahaha...


From Puchong With Love...






2 comments:

aku , dia & cinta... said...

hahak...iron man..ingt lagi..time dok angaw kt iron man..adess....Hanym pon nak kalaw nak kasi dy...hehe..

sue. said...

ok kakak..nak hadiah best tak..?jgn lupa join contest sue ya...
http://susuegoodday.blogspot.com/2011/04/susuegooddays-1st-contest.html

<3,
susuegoodday

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...