Jul 5, 2011

Look Of The Day : Blazer Day




Ini outfit yang saya pakai masa pergi ke IKEA semalam.Dah lama jugak tak buat entry Look Of The Day kan?.Memang saya selalu keluar tapi tak de masa nak snap gambar.Memanjang je rushing.

Kali ni saya pakai blazer warna gray yang saya baru beli kat Zero To Ten.Saya memang suka brand Zero To Ten sebab kualiti dan design dia yang agak rare.Yang lain-lain tuh semua baju dan handbag lama,just mix and match je.Bulan ni saya bercita-cita nk beli platforms...tapi Mr Kudud tak kasi pulak.Sebab nanti dia nampak pendek.Saya pulak suka sangat sebab nanti saya akan nampak lagi kurus dan cara jalan saya akan lagi teratur.Cuba kalau pakai flats,mesti jalan bersepah-sepah..hehehe

What I Wore Last Night :

Blazer : Zero To Ten
Leopard Print SLeeveless Top : Cats Whiskers
Skinny Jeans : Jaspal
Shawl : Zara
Handbag : Zara
Mary Jane Platforms : Forever 21


From Puchong With Love...








17 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nice la kawan...

Scha Nazri said...

cantiknyaaaa! aaaaa. jelesss3. wuwuwuwuwuwuwuw

Budak 12 tahun dah jadi fashionista!

~ As ~ said...

last sentences tu lucu and betul, me too..kalau pakai flat jalan bersepah2..hahaha..

Rina Rahamat said...

pandai kamu bergaya..cantek..

Si Botak Yang Jadik Kegilaan Selepas Mawi

Cik Kiah said...

macam da susut sket bdan awok larh..

Leya said...

you look so beautiful! :D

maliha ghani said...

woe, then, to those who write the book
with their hands and then say:This is
from Allaha, so that they may take for
it a small price; therefore woe to them
for what their hands have written and woe
to them for what they earn.
http://www.islamebooks.co.cc/

tqahmisdar said...

haha..kesian abg kudud..ape kate belikan utk dia platform jugak..hehe

A Y E I N said...

Always beautiful !! :)

Raden said...

awak..jadik kawan rapat sy..ajar sy pakai camni!!

Murni Alfathunnisa said...

looks very sweet! :)

Anonymous said...

Awwwhh ,this is super gorgeous :)

♥MAMASYAZA♥ said...

memang pandai bergaya, nampak cantik

Bunga said...

comel..

mOon EyEzS said...

....kasut kamu gojes! yummy! yumy!

Mama Gee said...

lawaaaaaa

kasut itu lg lawa.....berkenan sis :)

Unknown said...

sy akn follow style awk..
hehehhehhe..menarik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...