Aug 22, 2011

LOTD : l'pois et le Palazzo

The Polka Dots




Salam...

Last weekend saya berjaya pergi ke Chic Pop Street Bazaar buat kali kedua untuk tahun ini. Dah lama jugak tak pergi kan.Tapi kali ni saya memang excited nak pergi sebab boleh cari baju-baju vintage yang cantik dan murah..hehe

Anyway,saya just nak cerita outfit saya pada hari Sabtu lepas.Tema outfit saya vintage ngade-ngade..hehe.Macam biasa laa,semua guna pakai balik baju-baju lama.Palazzo Pants Polka Dots ni dah beribu kali jugak pakai (tipu!!),cuma saya tukarkan dengan pakai Gray Blazer Zero To Ten yang saya jarang jugak pakai.Lain-lain saya cuma mix and matchkan ikut suka hati saya contohnya white tank top untuk minimize kan warna polka dot dan waist belt.Palazzo Pants tuh saya naikkan sikit atas paras pusat bagi nampak ala-ala high waist pants so that saya boleh padankan dengan waist belt.Kenapa saya guna warna merah untuk waist belt, sebab saya nak tambahkan statement warna untuk outfit saya harituh

Untuk handbag pulak,saya pakai handbag mak saya .Nampak vintage gitu kan....kalau mak korang ada handbag lama-lama yang dah tak pakai tuh,rembat je.Sekarang ni trend ni masih 'IN'.Lagi pon save duit ape..hehe

Nanti saya update gambar-gambar kitorang pergi Chic Pop Bazaar Sabtu lepas ok??




What I Wore :

Palazzo Pants : Topshop
Grey Blazer - Zero To Ten
White Tank Top - Tesco
Red Waisted Belt - Cats Whiskers
White Flats - Vincci
Black Pashmina - Brands Outlet
Vintage Handbag - Pelco ( Mak Punya..hehe )


From Puchong With Love..







21 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

as usual...
nice...

Pocket said...

pocket suka kat sini!!
pocket definitely akan dtang lg :D

belt kamu tu memang la one point punya attraction, dalam warna mendung tu, sekali ada satu yg terang menarik perhatian :D

suka!!

tu sluar? ingatkan skirt td :D

MiYOKO SuKi said...

love the topshop pant...

Syida Shu said...

Vintage ngade ngade ? :P

nadiaazira said...

nadia pun ada rembat handbag ibu...hehehe....bag dulu2 tahan lama kan...anyway, nice outfit... =)

Dkna Abza said...

cute !

zazaw said...

akak cantikkk saaangattt

Ain Atika Zailani said...

huuu cantiknya baju die....=)

Sung Je Kyo said...

nice sngt lar vintage style 2... ske sngt vintage style...n bout chic PoP street 2... cm best jer tp xtaw lar bler blh p nye... cm best jer dpt bli dress2 vintage... pe kata liza bli pas2 jual on9...hahaha...of kos i akn bli... hehe... =)

Liza Razak said...

@meniti senja : tengkiu :)

Liza Razak said...

@pocket : tengkiu pocket !!

Liza Razak said...

@miyoko suki : terima kasih :)

Liza Razak said...

@syida shukor : a ah..sebab bajet mcm vintage..hehe :)

Liza Razak said...

@nadiaazira : betul tuh...anak dah besar pon still boleh pakai lagi.Hangbag zaman sekarang tak tahan lama

Liza Razak said...

@adylia qarissa : tengkiuu :)

Liza Razak said...

@zazaw : *woot* tengkiu :)

Liza Razak said...

@ain atika zailani : tengkiu :)

Liza Razak said...

@sung je kyo : memang nk jual pon.tapi lepas raya nanti..hehe

oshinz said...

comel ah palazo pants tu, mahal tak sis?

Liza Razak said...

@oshinz : mase beli tuh..orang belanja beli kat Topshop.tapi sekarang kat jln TAR pon ade kot.sbb member ade nampak kat sane.boleh laa try tgk nnt :)

.::TAIKO ::. said...

akak...mak sy jahit sndr palazzo pants die...heheh
tp sy takut nak pakai...skirt tu mmg fav dh skang..jeans tolak tepi:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...